loading...
داشبورد
مدل بازدید : 213 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

 Great-Battles-Medieval

این جنگ من و دوستان من است ! من برای مردانم و برای کشورم مبارزه خواهم کرد . در جنگ های قرون وسطی شرکت کرده و دشمنان را از پای درآورید . تمام توان خود را به کار گرفته و دشمنان را برای همیشه از بین ببرید . تمامی این ها در بازی Great Battles Medieval  وجود دارند . آیا فکر می کنید که بتوانید نقش یک رهبر را ایفا کرده و نیروهای خود را به صورت کامل رهبری کنید ؟ اگر این طور است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی فانتزی را از دست ندهید . این بازی شامل ۱۰۰ مرحله هیجانی و فانتزی نیز می باشد .

ویژگی های اصلی:

وجود مهارت های مختلف در بازی

گیم پلی اعتیاد آور

گرافیک خیلی خوب

 Great-Battles-Medieval

این جنگ من و دوستان من است ! من برای مردانم و برای کشورم مبارزه خواهم کرد . در جنگ های قرون وسطی شرکت کرده و دشمنان را از پای درآورید . تمام توان خود را به کار گرفته و دشمنان را برای همیشه از بین ببرید . تمامی این ها در بازی Great Battles Medieval  وجود دارند . آیا فکر می کنید که بتوانید نقش یک رهبر را ایفا کرده و نیروهای خود را به صورت کامل رهبری کنید ؟ اگر این طور است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی فانتزی را از دست ندهید . این بازی شامل ۱۰۰ مرحله هیجانی و فانتزی نیز می باشد .

ویژگی های اصلی:

وجود مهارت های مختلف در بازی

گیم پلی اعتیاد آور

گرافیک خیلی خوب


پیش نیاز : اندروید 3.0 و بالاتر
حجم : 2.30 مگابایت

دانلود نسخه اصلی
دانلود نسخه نامحدود
دانلود دیتا با حجم 388.39 مگابایت

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 375
  • بازدید سال : 8,644
  • بازدید کلی : 81,774